Mocht u onverhoopt niet blij zijn met uw bestelling dan volgen wij de volgende procedure:

Product voldoet niet, via PostNL niet aangekomen (helaas ervaren wij dit regelmatig maar willen dit voor u oplossen) of is binnen redelijke termijn na normaal gebruik kapot:

U mailt naar petra@fashionbyfleur.nl en maakt hier uw klacht kenbaar.
Nadat u de klacht heeft ingedient krijgt u de volgende keuze:

  1. U krijgt hetzelfde artikel nogmaals
  2. U kunt voor hetzelfde bedrag een ander artikel uitzoeken
  3. U ontvangt uw aankoopbedrag retour
  4. Indien mogelijk repareren wij het artikel op onze kosten

U kunt eventueel het artikel retourneren. Dit zal gratis zijn, u krijgt van ons een retourlabel via de mail.

Indien het artikel in goede orde is ontvangen zal de door u gemaakte keus uitgevoerd worden.

close

10% korting op je bestelling speciaal voor jou!

Meld je snel aan en mis geen enkele actie, kledingtip of kortingscode van Fashion by Fleur

Klachtenservice 1