Op onze vraag en antwoord pagina staan onze meeste gestelde vragen.. Mocht er na het lezen van onze Vraag& Antwoord pagina nog vragen overblijven kunt u ons bereiken via info@fashionbyfleur.nl

Verzenden en retourneren van je bestelling

Als jij je bestelling op werkdagen voor 16:00 plaatst, wordt jouw bestelling binnen 2 werkdagen verzonden.

Wij verzenden onze pakketten met PostNL, in principe wordt je pakket de volgende dag na verzending geleverd. Echter wij hebben dit niet in handen en zijn afhankelijk van de drukte bij PostNL

Wij hebben besloten onze bestellingen met PostNL te verzenden. Voor ons is dit de meest geschikte partij. Voor bestellingen naar België hebben wij ook PostNL echter wordt dat vanaf België overgenomen door BPost.

De verzendkosten binnen Nederland zijn €4,99 en naar België €9,30. Wij verzenden door heel Europa, andere landen wordt op basis van wat PostNL ons doorbelast verrekend.

De retourkosten zijn voor uzelf. De kosten hiervoor zijn afhankelijk welke partij u kiest voor verzending en of het een pakket of brievenbuspakketje is. 

Het retour sturen van uw bestelling doet u naar:Klantenservice Fashion by FleurRomulus 77392LD Wijk bij Duurstede(Geen locatie waar u naar toe kunt komen).

Mocht je bestelling, om welke reden dan ook, niet naar wens zijn dan is het van belang dat je bestelling binnen 14 dagen nadat de bestelling bij u ontvangen is bij ons retour is. Meer hierover vindt u op onze verzenden en retourneren pagina.Hier kunt u ook het herroeping formulier downloaden die u bij uw retour moet stoppen. Hiermee kunnen wij u en uw retour aan elkaar koppelen. Dit versnelt het retour proces.

Zodra je bestelling bij ons binnen is zullen wij hem beoordelen (leer hier de retour voorwaarden). Binnen 14 dagen wordt je retour verwerkt.

Het is belangrijk dat u als klant uw Track & Trace nummer bewaart tot het retour door ons verwerkt is. Het is bij wet geregeld dat voor het bewijs van retour zenden van de levering u als klant verantwoordelijk bent. U kunt dit aantonen middels de Track & Trace code die u krijgt van PostNL.

Betalen van je bestelling

Ja dat kan, en wel met Klarna of Afterpay. Wij berekenen geen kosten door voor het gebruik van deze betaalmethoden.

Wij bieden vrijwel alle reguliere betaalmethoden aan. Mocht u er een missen dan horen wij het graag.Een lijst van onze actuele betaalmethoden vindt u op onze betaalmethode pagina.

Zodra je bestelling bij ons binnen is zullen wij hem beoordelen (leer hier de retour voorwaarden). Binnen 14 dagen wordt je retour verwerkt. De terugbetaling zal ook binnen deze wettelijke termijn plaatsvinden. Mocht het om wat voor een reden langer duren stuur ons dan een mail via info@fashionbyfleur.nl wellicht is er iets gebeurt waardoor uw retour nog niet in behandeling is genomen. Wij lossen dit graag samen met u op.

Vragen over onze dames kleding

Op dit moment verkopen wij onder andere de volgende merken: Yest, Yesta, babouche, ivy beau, ivy bella, ES&SY

Bent u niet zeker van uw maat? Kijk dan eens bij ons maattabel, hiermee kunt u makkelijk uw maat bepalen.

Ja, alle dames kleding, accessoires en schoenen hebben wij op voorraad in ons magazijn liggen. Mocht er een item uitverkocht zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. Wellicht kunnen wij dan uw maat, vrijblijvend, bijbestellen.

De collectie dames kleding die wij verkopen loopt van maat 38 tot en met maat 60.Wij hebben een speciale curvy fashion pagina waarop wij onze grote maten mode dames handig voor u bij elkaar hebben gezet. Onze gehele collectie dames kleding vindt u hier.

Aanvraag voor ruilen

Wanneer je een product wilt ruilen voor een kleinere of grotere maat kunt u dit op 2 manieren doen. Of u stuurt een mail met de vraag of een bepaalde maat nog op voorraad is naar info@fashionbyfleur.nl  of u besteld uw maat via de website. Andere verzoeken tot ruilen zullen wij niet in behandeling nemen.

close

10% korting op je bestelling speciaal voor jou!

Meld je snel aan voor onze nieuwsbrief en jij kan direct shoppen met 10 % korting

Vraag en Antwoord 1